Torsdag=))

Jag glömmer bort min kära blogg nu för tiden..hmmm kanske beror på att jag har så mycket annat roligt för mig så det blir helt enkelt inte av längre=)
Har haft älsklingen här sen i tisdags=))) och han blir kvar tills på söndag=)) me like;)

Igår onsdag medans grabbarna va på dagis hade vi lite form av studiebesök på ställen kari inte besökt på massa år *ler* det blev johannesberg,lövudden,den gamla gården på råby mm sen avslutade vi den mysiga dagen med en lunch vid hamnen=)

Tänk att västerås kan va så fint på långt håll *ler*


Sen efter att grabbarna hämtades så gick nicklas till en kompis och jag,kari och noah gick till lekparken=) ohh vad skönt det va ute i solen,vi va nog där nästan 2 timmar=) men när solen gick i moln började det bli ganska ruggigt.Känns att det är höst!

Noah och Kari på bil tur i dingtuna *asg*


Va ner en sväng i källaren och så klart va juh noah med och grävde bland allt bråte..och minsann hittade han sin kära ägodel den RÖDA HJÄLMEN =)))) han är för söt den lilla prinsen=)


Idag va det torsdag då....
Nicklas har haft studiedag(stor kille) så vi har varit till stockholm fram och tillbax med ett stopp i enköping för McDonalds=)))och självklart ett stopp i stockholm hemma hos Kari och ett stopp på stenbolaget(vilket nicklas tyckte va väldigt intressant) 

Frågade noah vad han ville göra i morgon med oss när han är ledig...och svaret blev-jag vill åka och köpa fingervantar och en mössa*ler* så i morgon blir det stan för lite inhandling och självklart ska han oxå få McDonalds=))
Är så lycklig för att det blitt lite kallt så jag kan köpa nya stövlar som jag kan ha i morgon kväll=))) har inte bestämt om jag ska köpa en snygg kort kjol till dom eller ett par nya tighta jeans...jaja det lär nog visa sig=)
Grabbarna ska sova hos mormor i morgon,det lova hon dom när vi va på kräftskivan för ett par veckor sedan.Hon tyckte det va så länge sen dom va där=)
Så i morgon blir det till att möta upp lite folk för fredags mys hahaha

Nä nu ska jag sätta mig i soffan och bara vara och mysa med familjen=) Älskar dig Kari,så lycklig att du kommit in i mitt liv.Du är underbar=)

Kysssssssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: