Fredags Mys=)))

Då va det helg igen då=)))
Nyss skjutsat bluskillen till skolan =)) vild kotten leker som bara den och väntar på att få åka ner till stan och köpa vantar hahaha
Vet inte vad som hänt men han har börjat vakna mitt i natten igen typ FEM,vem fan vill titta på barnprogram klockan fem på morronen?? inte jag i alla fall *pust*
Mamma och pappa lär juh bli glada i morgon bitti när det är fullt ös hemma hos dom klockan fem *ler*

Ska väl ta och dricka lite mera java och sen ta och fixa sig lite inför stan vändan=)

Kanske återkommer senare...annars så får ni alla ha en trevlig fredag=)))

Kysssssss min älskling;)

13.10
Nyss hemkommen i från stan=) noah blev nöjd för sina nya spindelmannen vantar och mössa,han sprang runt på stan med vantarna på sig hela tiden(sötingen)
Jag själv drabbades av nån form av köp mani *ler* det blev en ny kort kjol,nya låånga stövlar,ett par byxor,linne,tröja,strumpbyxor,parfym=))))
Jag är hel nöjd...fast har drabbats av lite ångest....mycket pengar:/ men men snygg kommer jag bli i kväll i alla fall =)) älsklingen tyckte allt va sååå fint och det är juh faktiskt väldigt viktigt för det är juh han som ska vila ögonen på mig;)

Jaha snart ska nicklas hämtas i från skolan..och efter det bär det av till hallsta en sväng,sen lämna killarna hos mormor och morfar och sen vidare hem för en stänkare och lite i ordningsfix=)))

Kyssssssssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: