JaHa!!!

Kanske är dax att skriva några rader igen........finns massor att skriva om men tror jag hoppar över det mesta faktiskt:(

Så nu blickar jag framåt och lämnar det tråkiga bakom mig,blir nog bäst så.

Denna vecka är det höst lov för båda grabbarna=) skönt med alla måsten på morgonen,synd bara att mina grabbar är som hund och katt emot varandra..så denna morgon har varit allt annat än lugn.
Nu har bluskillen gått till en kompis och lekt och noah vill typ ängna all sin tid till att spela på datorn*ler*
Så nu mera är vi fyra som slåss om denna ur kassa dator hahaha störst går först..alltså mamma hahaha
Har en sån fruktansvärd smärta i halsen...känns som om de där två nötterna som sitter i halsen gått och blivit typ meloner:((( så även denna vecka är det till att käka ipren:((( fan ska man aldrig få bli helt frisk??
Längtar i alla fall till fredag,då tjejer blir det klackarna i taket *ler* och du kickus...hatten är ett måste att ha på sig,det är juh i alla fall utklädningshelg eller*ler*

Nää nu är det väl dax att överlämna datorn till min minsta lilla guldklimp=))

Kysssssssssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: