Mitt I veckan =))

Då va det redan onsdag =) gud vad dagarna går fort...snart är det helg igen =))) tror fan man lever för helgerna nu för tiden hehe mysigt juh..alla är lediga,sena kvällar,grilla,fredagsmys,film,god mat,gott att dricka ja jag kan göra listan lång =)
Idag började BrottarBosse på fotboll =) dom är väl för söta dom små när Alla springer mot bollen samtidigt *asg*

Har lite bilder jag ska lägga ut tänkte jag =) Håll till godo ;)
Detta roade sig grabarna med i lördags haha brukar va vi tjejer som pysslar med sånt..men inte här i dingtuna =)
Ja i vårat hushåll är det grabbarna som fixar håret denna kväll *skrattar*
"smygbög"  ... *ler* / elin

Nicklas som tränar inför armhålePrutts SM *asg*

Nicklas och Lilla Dina som bara växer och blir större =)

Ny Plockade Blommor =)

Denna fina blomma ska hänga i min ampel på balkongen =) men med denna storm så får den stå inne tills i morgon =)

Fint blidde det i rumsfönstret =)

Balkongen =)

Vad vore en balkong utan den svenska flaggan!!


Det va allt för i dag...återkommer i morgon med lite flera bilder =))

Ha en bra kväll...nu ska jag spela kort =)

Kysssssssssss

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: