Lördag....

Har nätt och jämt överlevt denna lördag känns det som....Livet känns skit :((((
Tänk så allt kan bli....men det här kanske är bäst för alla!!!

Försökte i alla fall för barnens skull att lätta lite på stämningen,så vi har grillat lite  och nu sover lilla noah(han orka va uppe länge lill fiisen) nu sitter jag och dränker mina sorger med en pava vin(ja jag vet att jag va ut igår och drack,men jag orkar inte tänka och bästa sättet just nu är med en pava vin) Sessan och hennes kompisar är hos en tjej polare och kollar på film...ville igentligen inte va själv men kan juh inte tvinga henne att va hemma.
Har panik...och ont i mitt hjärta!! Men men ...allt kanske blir lungt nu och vi alla kan få vara glada(du oxå).Tror om vi rannsakar oss själva,så har vi inte mått nå bra nån av oss på en längre tid!!


Dricka upp resten av pavan och sen sova..........

Kysssssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: