Fredag =)

Och underbart väder =))) solen lyser och det blåser nästan inget..ohh vad lycklig jag är..nu kan jag sätta ut mina blommor igen på balkongen =)))) hoppas bara att dom tar sig efter stormen =)

Jaha i kväll då....vet inte riktigt vad jag ska göra ännu..har lite flera alternativ men kan inte riktigt bestämma mig..
men men det lär väl visa sig =) nu ska jag bara njuta av ljudet av gräsklipparen utanför och den ljuvliga doften av ny klippt gräs,ta en kopp java och cigge pinne på balkongen =)
Sen är det väl dax att fixa lill fiisen som ska på kalas halv fyra på busborgen hahaha han väckte mig redan vid halv sex klippet i morse och frågade när vi skulle åka =))) söt den lille =))

Bluskillen och hans pappa får i alla fall ett underbart väder på dagskryssen =)))

Återkommer säkert lite senare...

Pusss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: