Bara en dag till...

Sen är det fredag och Helg =))
Vilken trist dag det varit..bara regn regn och blåst :(((
Har varit till Sura och städat,hem till mamma,till toys ´r us och köpte födelsedagspresent som noah ska ha med sig på kalaset på busborgen i morgon,handlade lite på ica maxi,biltema och köpte bromsolja,lämnat mamma och pappas bil till danne för lagning, och nu är man hemma =) hjärtat är i stan,nicklas hos sn pappa och sessan ska sova hos mormor..liite tomt här hemma när det bara är jag och lilla fiiisen hemma =)
Jag är sååå trött idag och huvudvärken börjar krypa sig på samt nacken börjar känna sig stel :(((( MEN MÅSTE BARA VA VAKEN OCH SE PÅ OSKYLDIGT DÖMD!! hahaha men han är juh sååå bra min lilla persbrant =)

Hoppas jag vaknar pigg i morgon =) noah ska va ledig i från dagis så man slipper gå upp i ottan =)
Hatar att ha mitt mående om det är helg...den trötta perioden och de dåliga måendet får gärna komma på måndagen och gå över fram åt torsdagen...men men det är inget jag kan styra över så det är bara att bita ihop och ta dagen som den kommer....läkaren nästa vecka i alla fall för ännu mera prover :((((

Lägger ut lite mera bilder som jag glömt lägga ut =) Känns tryggt att lägga ut dom på bloggen för om datorn krachar så finns dom alltid kvar här inne i alla fall =)))

Kyssss på er alla!!!

Nicklas har teater på dagis =)))

Nicklas längst till vänster =) cool kille =)




Det va det de =))
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: