Söndag=)


I dag lyser solkulan =))) underbart,fast man sitter inomhus=) Känner mig nöjd när den lyser in genom mina nytvättade fönster =))
Hjärtat ligger och sover *söt* Han sover som en stock fast brottarBosse leker för fulla muggar =))
Han ska jobba i natt oxå så han ska få sova tills han vaknar av sig själv idag =) kan va skönt att få sova ut om man ska jobba en natt till =)
Denna vecka som kommer ska jag jobba må-to och har till och med fått in 8 timmars pass =)))
Allt börjar rulla på...skönt!!
I morgon kommer bluskillen hem i från sälen=)) har saknat honom massor*kramarom* men kul har han i alla fall haft=)
På tisdag fyller sessan hela 14 år....hmmm tiden går fort men det är konstigt att det är bara är barnen som blir äldre hahaha
Man kanske skulle ta och krypa ur pyamasbyxorna och sätta på sig lite anständiga kläder och ta en prommis till macken och köpa en tidning =))) kanske en bingolott??
Jaja slut svammlat nu.........

Puss på er....och ha en underbar söndag=)


16.00 bibip bibip =)
Det blev en liten prommis till macken med lilla noah och siri =) det blev en tidning,bingo lott och noah köpte en glass =))) Ohh va det va underbart ute =)
Nu har noah slocknat i sängen med trolltider på full volym *söndagsmys* Hjärtat sover fortfarande hmm men tror nog att jag måste väcka honom ändå så han får i sig lite mat =) han har juh ändå sovit 9 timmar,så det kanske räcker *ler* jaja jag erkänner...känns lite ensamt när alla sover och bara jag är vaken!!

Dax att sätta på lite kaffe =)))

Bye.......
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: