Snart Är Jobbar Veckan Slut =)))


Har varit lika dålig på att uppdatera bloggen denna vecka :/
Jaha vad har hänt sen sisst då??? sessan har hunnit fylla 14 =))) kalasade lite i tisdags =)
Jag har jobbat hela veckan..meningen va att jag skulle va ledig i morgon..men icke sa nicke..blir till att jobba i alla fall men bara ett kort pass till halv ett för sen ska vi ner och göra the big city osäkert =))) Kina och sen fönster handla lite *s* Bluskillen ska få va ledig i morgon..så han får lite egentid innan han ska åka till sin pappa =) mysfaktor+
Sen är det hem efter stan och göra lite slingor på mig och sessan..sen blir det part party =)))) ser fram emot morgondagen =))) alltid kul att komma ut och träffa folk och va lite social =)))

Nää nu har jag städat klart inför helgen så ska nog klämma mig ner i soffan bredvid sessan och frida =) och tigga åt mig lite gotta haha NEJ det går åt helvete med alla points *asg* jag kanske inte är den dära bantar typen ändå..kanske måste vänja mig vid fläsket ;) Rund och gó helt enkelt =))) ähhh skit samma jag trivs,är lycklig och framför allt frisk =)) och det är ju huvudsaken =))

Puss på er alla =)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: