Onsdag (lilla patte klappardagen)



Jobbar mellan 07.30-14.00 =))) ganska skönt att sluta vid två,känns lite lyxigt =)
Efter jobbet bar det iväg till ica maxi,fick juh den uppgiften att göra salladen tills i kväll...hmm hur kul är det att göra en ur trist sallad...men hittade typ Allt att ha i denna sallad hahaha alla andra skulle juh göra paj eller köpa ostar så det känndes juh lite fattigt att bara göra en grön sallad,så i min sallad till kvällen innehåller: isbergssallad,hyvlad gurka,äpple,sparris,körsbärstomater,paprika i alla dess färger,mini morötter,majs,purjolök,rädisor tror jag fick med allt den inne höll *ler* ser i alla fall ganska god ut =))
Ska ta en prommis till katta innan det bär av till camilla..hmm mitt minne är juh typ inte så bra så jag kommer inte ihåg vart hon bor hahaha men nära är det i alla fall så en promenad blir bra =) och efter denna vin kväll med tillbehör så lär jag nog rulla hem =)))
Nä dax att titta ut vad man ska klämma ner sig i för dress =)
Köpte en liten blomma till värdinnan oxå,det tycker jag hör till god uppfostran att man har något med till den fina värdinnan =)))

Snart är det påsk oxå =))) hoppas påskharen hittar till mig oxå detta år *asg* eller blir man för gammal för godis????
Det tycker i alla fall inte jag =))

P.s tack mitt älskade hjärta för ditt inlägg =) inte ofta man får komentarer på sin blogg nu för tiden *hmmm*
tack för att du finns i mitt liv,älskar dig ;)

Tjing på er alla..........
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: