Lördag =))))

Fullkommligt älskar lördagar =)) man slipper morgon stressen med ungar och dagis och jobb.
Sitter och väntar på att hjärtat ska komma i från stan,han skjutsar sessan och hennes kompis =))
Sen ska vi ta en tur in och handla lite =)

Later..........

15.00 bibipbibip

Gissa destinationen för kvällen...


Hahaha ganska svår gissat va??? *asg* yes ni hade rätt...färden bär först av till hammarby för lite förkaka hos jobbarkompisen =) Hmm erkänner har redan hunnit få i mig två glas vin =) ja jag vet lite tidigt..men dit färden bär av sen lär jag nog inte va fullast *asg* stället är kännt för fylla och bråk *ler* men det ska bli kul...ska även till ett par andra vänner till dom där i den lilla byn för ännu mera förfest..sen blir det en trapps upp för hela slanten och skaka dom lurviga *asg*
japp har köppt upp hela bolaget så det kommer att räcka hela kvällen =)))
 Here we come....

Har ett litet minne när vi va där för ganska många år sedan,jag ,härtat,kickan och halsta danne hahaha det va en kul kväll det =)))) kommer säkert att få lika roligt denna lördag =)

Ha en bra och trevlig kväll,för det ska vi ha =)))

Kyssssssssssss
1 Anonym skriven

Hmmmm ...

Har inte satt min fot där sen dess kan jag säga!!!

INTE nåt kuligt minne direkt...

Knappt nå minne alls därifrån egentligen! s

Var väl då jag traska hem från bilen...

Åt fel håll??! s

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: