Pust Och Stön =)

Herre Gud vad det är varm *pust* liite jobbigt att vara ute i detta väder och jobba.
Igår va jag ner på festivalen med lilla noah =))) han fick åka tio karuseller,köpa popcorn och en gitarr så han vaaa så lycklig*mitt lilla hjärta*
Ska bli riktigt skönt att få åka hem idag,har verkligen inte varit hemma sen i fredags =))) sessan har varit hemma med hundarna..ska bli kul att se hur det ser ut när man kommer hem hahaha

Denna vecka som kommer jobbar jag bara tre dagar,tis,to,fr =)))) sen är det Power Meet =)) då jävlar ni då ska jag ta igen denna förlorade helg med bravur *asg* slå klackarna i taket och hinka bira *skrattar*

Sitter på jobbet just nu och väntar på att klockan ska rusa i väg och bli halv fyra =) så man får åka och hämta noah och sen åka hem till älskade Dingtuna =))))

Kysssssssss på er =))
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: