Midsommar Afton!!

Skulle ljuga om jag sa att jag inte haft en bra midsommar...mamma,pappa,ing-britt,Kalle och Kicki(gamla vänner till familjen som jag inte träffat sen jag va typ sex år)Grannnarna och så kom Dan över en sväng.
Ja det har varit massor med sill och potatis och grillat, och gott att dricka.
Nu har alla gått och det känns tomt!!

Satt och väntade på att mina tonåringar skulle komma hem ifrån en fest
här i dingtuna...men,men så va juh då inte fallet,när dottern nyss ringde och sa att dom va i stan!!
ja man kan tydligen inte lita på dom visade det sig i alla fall så det va juh sista festen för hennes del kan jag säga!!!
Besviken mamma just nu..... och väldigt orolig!!

Vänta in dom och sen sängen!!

God natt!!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: