Fredag och Festival i Stan =)

Nu är det snart en vecka sen jag skrev nått...ja jag har väl inte harft nått att skriva hehehe händer inte så mycket intressant i mitt liv Jobbar,tar hand om alla barnen ,städar och försöker hinna med mig själv =) vilket inte är lätt alla gånger =)
Nicklas har åkt till sin pappa igår,i morgon ska han ha kalas på busborgen..men hörrni vad dyrt det va 120kr/barn är inte det hutlöst?? och dom va tvugna att va minst 8st..och kommer det mindre än 8 så fick man betala för 8 i alla fall hmmmm jaja det blir i alla fall inga flera kalas för den lille mannen på busborgen =))) sen har han fotboll på morgonen =)) hoppas dom vinner nån match i alla fall *ler* ja och jag missar juh minsann alltihopa eftersom jag ska JOBBA hela helgen :((( missar HELA festivalen på stan oxå *snyft* det är nog första året som jag inte går...
Lilla Noah ska tillbringa helgen hos mormor och morfar =)) ja jag ska väl sova där i natt jag oxå,kan juh inte bara dumpa av honom där känns det som,sen ska vi fira Louise i kväll,hon som minsann har blitt hela 20år =)

På måndag åker min minsta lilla prins till sin pappa och ska vara där från må-to...dom byter av varann kan man säga.

Nää nu ska det jobbas förfullt så jag och sessan kommer i väg vecka 34.....vore underbart =))))

Ni får ha en trevlig Festival Helg Kramar i från mig =)))
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: