Torsdag!!

10.15
God morgon...eller morgon va det för länge sedan,skulle lägga mig och vila efter jag lämnat grabbarna på dagis..men så blev det icke.Kom på att jag glömt rätta min trav kupong igår...ojojoj tur att jag kom på det då jag faktiskt fick in full pott 6 rätt=))))) så nu va det slut spelat för ettag...man kan inte ha hur mycket tur som hellst;)
Och nej det blev inte så mycket att jag kan säga upp mig i från jobbet och gå i pension hahahahah en liten summa men som är mycket för mig =))))

Hoppas du kommer i kväll efter femkampen på grönan =) pusss saknar,längtar....

Kysssssssssss

18.55
Idag kommer han med stort K ;) ändå frågade jag i morse om han skulle åka med brorsan hit...hmmm men jani kunde juh inte hålla överaskningen *ler* så idag kommer han =))))))
Pust vad nervös jag blev *s* va helt enkelt tvungen att stilla min nervositet med en öl hahaha då är det illa *asg*
Fattar inte att man kan bli så fjantig....men men...så är kanske kärleken;)

Nu ska det fixas lite här hemma hahahah

Pusssssssssss från en lycklig Annika
Visst ja en ny bild på fina v-rummet har jag fått förfrågan om =)




Blev sånn skillnad =)))

Kyssssssss gott folk =)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: