Söndag =))

Då va söndagen här då :(((( så fort denna helg har gått...hmmm tiden går fort när man har roligt sägs det,och det stämmer verkligen =) Vill verkligen inte åka hem...men men :(
Vet inte riktigt när jag ska åka  men mot kvällningen blir det nog....hem till verkligheten och vardagen !!

Skriver mera när jag kommit hem =)))

Mot duschen.........

Kyssssssssss

19.55
Hemma igen då...burr vad trist det va att komma hem till massa regn:( men det va underbart att få pussa lill fiisen=) har varit väldigt tomt utan barnen i helgen..hmm blev lite orolig och rastlös.(ovanlig kännsla)
I stockholm va det underbart väder hela helgen förutom ca tio minuters regn igår =))
(Men det klart det va väl gud som grät när jag hoppa av tåget i v-ås *asg*)
Denna helg va i alla fall den absolut bästa helgen någonsin =)))
Finns massa att skriva men behåller det för mig själv =)))

Blir en tidig kväll i kväll...i morgon är det jobbet som kallar igen =)

Puss ;)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: