Regn....

Men nu får det väl ändå ta och sluta regna...hmm känns som om det har regnat sen jag klev av tåget i söndags :(
Jag som hade planer på att gå ut och plocka lite blåbär med ungarna idag...men tror jag helt enkelt tar och skippar det. Får väl helt enkelt ta och fortsätta att städa i den här röran hemma...hmmm ser ut som om jag inte städat på veckor,grejer Över allt :(
Nu ska jag ta och fixa lite här..sen in till stan och skjutsa mamma till jobbet,så kan det va när man har en bil som funkar som skit,den hoppar så mycket att man nästan slår huvudet i taket hahaha tur jag kan låna mina kära föräldrars bil=)
Måste ta en sväng förbi den stora stan oxå och lämna in lite papper*ler*

Mot bilen och det otroligt vackra regnvädret..............

Kyssssss

13.15
Paus i städandet *pust*
Nu har solkulan tittat fram en stund =))) skönt att se att den inte försvunnit för alltid hahaha
Ska ta mig in till jysk och kolla lite sen...lite saker jag måste inhandla,nu är det dax att få ordning på det här hemmet =))) bättre sent än aldrig *s* jag städar och grabbarna drar fram..riktigt shyst arbets fördelning *skrattar*

Längtar efter dig så jag tror jag blir galen..........helt sjukt...känner mig orolig,nervös,rastlös....
Bäst att sysselsätta sig....

Fan vad konstigt det är....får massor med inlägg men dom syns juh inte...hmm

Pussss

23.55

Sista inlägget för dagen/natten......
Blev om möblering i v-rummet idag...elin tyckte det såg konstigt ut..men sen helt plötsligt så va det mysigt hahah jaja men nu får det stå som det står...nu är det bara mattor som behövs...tänk vad det kan se tomt ut utan mattor :(
men skynda långsamt tror jag det heter ;) så mattor inhandlas senare =)
Idag beställde tonåringarna plankstek....så det blev det oxå=))) ohhh vad gott det va=)
men tror inte min mage gillade att äta så sent :(((( eller helt enkelt inte gillade den feta maten...efter typ en veckas diet :(((  urk..

Nu ska jag krypa ner i mina nya ny tvättade lakan....

Hoppas hoppas att du kommer snart ;) saknar dig som bara den =)

Pussssssssss


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: