Onsdag!!

Ja man ska väl inte skämta om att man vill bli sjuk....sovit som en kratta i natt,hostar så jag tror jag tappar andan, ont  i kroppen och snorig :( Helt enkelt förkyld!!
Skjutsade i väg grabbarna till dagis,dom får vara där en stund i alla fall så jag hinner vila lite.Ingen höjdare att ha dom hemma bråkandes när man inte mår bra.
Tänk att man enadagen är så fylld med energi och kroppen är på topp och sen nästa är man helt sänkt....

By the way...det va nån som sa att det skulle bli fint väder igen..hmmm men här över Dingtuna hänger det väldigt mörka regn moln...så snart börjar nog gud gråta igen,så less på detta väder,är sommaren verkligen slut redan???

Nu ska det kureras...lite host medecin och en alvedon sen är det till att krypa ner i bädden igen!!

Ps...saknar dig fortfarande ;)

Kysssssssse

14.00
 Nyss tagit mig upp ur sängen...ätit frukost och sitter med en koppkaffe.
Har avklarat det absolut roligaste på hela månaden..betalat räkningarna :( tänk att inkomsterna knappt täcker utgifterna..hmm fast jag är lycklig ändå=))))

Idag ska det inte hända mycket..ska bara vila så jag blir pigg och kry =)
Va det kanske alla möbler som jag bubbade omkring med igår som gör att jag inte mår bra idag??? hahaha chansen finns....
Snart ska jag ta och hämta mina älskade pojkar=))) finns ingen anledning att dom ska behöva vara på dagis till halv fem om dom inte behöver=)

May be later.........

22.45
Nu ligger den svarta nya fina mattan där den ska =)))) såå nöjd är jag =))
Ohhh blir aldeles varm i hela kroppen när du ringer =)))  så underbart att höra din röst...du är bara helt enkelt bäst=))
Du får mig att känna mig speciell=)  underbar kännsla...... jag är din;)
hoppas du kommer i morgon.....
 
Nu är det god natt........pusssss





1 kari skriven

När min älskade väntar, kan jag höra hennes hjärta sakta slå.saknar dig.pusspuss o kram

2 Annika skriven

Ohhh vad söt du är.... Nationalteatern- men bara om min älskade väntar =)))

Lyssna på den ni =)))))



Puss och kra m på dig Kari=)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: