Måndag....

Känner mig lycklig =)

Saknar....längtar.......känner.....tänker....



Dax att koncentrera sig på jobbet =)

Kysssssss

21.55

Sitter här med en koppkaffe och funderar på hur livet igentligen kan vända så oväntat....när man typ tror att det är slut och så blir det en sådan vändning,ja underbar är det i alla fall=))
Trode faktiskt inte att man kunde känna så här för någon..så fort....men tydligen kunde man det ;)
Ja jag ska väl sluta vara så kryptisk i min blogg...som vissa tycker *ler*

JAG ÄR HELT ENKELT FÖRÄLSKAD,KÄR........och allt som hör KÄRLEKEN till....,Jag är pirrig,beter mig konstigt,virrig,över pigg,glad,Lycklig,fnittrig. Jag längtar,trånar,önskar,hoppas,drömmer,ser framåt,vill,saknar..
Ja ,jag kan nog göra listan lång om jag så skulle vilja...men som en viss person säger så är jag juh som en öppen bok så jag behöver nog inte skriva mera *ler*

Så där ja....nu vet hela världen att jag är kär =))))

Och nu till det dagliga "tråkiga" skrivandet hahaha

Dagen idag va väl inte så bra...mycket ilska har kommit i från mig idag...men nu känns det bra,man måste nog ibland tror jag.
Har städat klart lägenheten som skulle städas i dag i alla fall..hmm det drog ut lite på tiden.Men nu är det klart=)
Efter det tog jag med mig grabbarna till ica maxi och stor handlade..ja jag kan juh säga att det är fan ingen lek att handla med de två tillsammans...lilla noah ville leka inne på lekhuset,när jag sen hämtade honom där så såg det ut som att tjejen som jobbade där hade blivit 30 år äldre på den lilla stunden,lill fiisen hade typ rivit hela stället hahaha
Sen när jag kom hem så fick jag överskotts energi (efter att få höra en viss röst) så nu har det städats lite och jag ska faktiskt försöka väcka de halv döda blommorna på balkongen,jag överaskade dom med lite vatten*s*
Ungarna fick fläskfile gryta och ris till mat(favvoriten) och ja jag åt oxå fast det va grädde i hahaha men tog liiite mindre sås bara;)
Planen va att jag skulle åka och sola..men det blir i morgon,drog en sväng med damsugaren i stället =)))

Lägger in en bild på den fina Kärleken ;) (liite synd att jag blundar på kortet,men å andra sidan är inte jag mycket att titta på, kärleken som sitter bredvid är den man ska vila sina ögon på)

Puss på dig Gubben=)

Stockholm 24/7 -09
                                                                       

Ps. vissa anonyma inlägg gillar jag ;) men efter detta inlägg kanske de inte behöver vara anonyma hahaha


Kysssssssss
1 Anonym skriven

lilla anikka inte ska du va ledsen,du fick väll en trevlig resa till stockholm.puss o kram

3 Carro skriven

hm..konstigt att mitt namn inte kom med. de var jag som skrev nyss iaf=) kram carro

2 Anonym skriven

vilken fin header du fixat. hur gjorde du den? du får hjälpa mig att fixa mina kodmallar oxå!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: