Lördag =))

Wow..jag fick igång sessan dator =) ibland startar den och ibland inte..och när den väl startar så tar det typ en kvart att komma in på sidorna :(( men men..nu kom jag i alla fall in och kan häva min data abstinens *asg*

Vaknade i morse med svullet tandkött och svullen kind :(((( va i valet och kvalet om jag skulle ringa tandläkaren...men icke då,vill juh fan inte dra ut en tand eller käka penecilin när vi ska åka på kryssning på måndag..
Så jag biter ihop tills i morgon och ser om det blir bättre...har i alla fall ingen tandvärk och det är juh bra så man kan äta mycket i buffen *s* men det kanske inte är så bra att vänta med att ringa när man har var i hela truten :((( ja ja det visar sig hur det blir!!!

Dagarna flyter på som vanligt =)) jobbat ganska mycke denna vecka och det är juh skönt =))

Igår hade vi besök av Bobbo med familj =) noah blev överlycklig att få leka med Lukas =)))

Idag har vi varit och prövat para siri igen..men den lilla flickevovven bara piper :(( hmm vi får pröva i morgon igen..skam den som ger sig haha

I morgon är det söndag =))) då är det packa lite och sen hem till Helle på plast party =)))
Sen är det måndag =))) dagen vi alla längtat efter..ska bli skönt att komma iväg en sväng =)))

Nääää nu ska jag vila min stackars trut ettag i soffan =)))

Kyssssssss på er alla!!!!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: