Helgen Är Snart Över =)))

Längtar så in i bomben efter att få åka på kryssningen =)) bara en vecka kvar nu =))
Har bara ett tre timmars pass inbokat denna vecka:(( inte bra..men men det släpper väl till slut,inge orolig för det alls =))) Känner mig riktigt lycklig....bara sprudlar i hela kroppen =)))

En bild i från helgen..kanske skulle passa =)) blev juh riktigt krullig jag med =)))
Men jag blev i alla fall nöjd =)))


Blev ingen bio igår då jag hade nackspärr och hjärtat ont i ryggen hehehe riktiga pensionärer kännde vi oss som =)) men vi hade en riktig myskväll i alla fall =)) idag är min nacke bättre men hjärtats rygg är inte okey..

har varit i väg med lilla Siri för att titta om hon ville släppa till hehe men inte då..så fort han närmade sig hennes rumpa så satte hon sig ner...men ska dit igen på onsdag för att kika om det går bättre då =))))
Hoppas vi får lika många och fina valpar denna gång =))) ska i alla fall inte lämna ut någon valp på foder...och om jag gör det så kan jag lova att det ska skrivas papper(för man kan juh tyvärr inte lita på folk).Jaja man lär sig av sina misstag!!!

Nu har vi ätit och minstingen har nyss duschat,så är det är bara bluskillen kvar som ska bli rengjord =)))
I morgon är det dagis igen och jag ska till polisen klockan ett "Urk" men det ska bli skönt när det är klart!!

Ha en fortsatt trevlig söndags kväll,för det ska vi ha =)))) gosa ner oss i soffan och glo film =))

Kyssssssssss
1 Anonym skriven

Har du permanentat dig?

Det ska bli kul att se resultatet!!

Fick du jobba för mig idag?

Gila hostade så vi trodda lungorna skulle komma med upp...

Hon har fått pulmicort nu och verkar facktiskt repa sig riktigt bra.

Kramen Anna

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: