Fredag =)))



Hej alla glada=)))

Då va det helg igen då,undra vad man ska fördriva tiden med denna helg..hmm ska i alla fall i väg och para Siri på söndag =))))
Sen kommer väl Bluskillens pappa hem i från Tailand i morgon,så det visar sig om lillen ska dit eller inte!!
Ja visst ja...det blir troligtvis bio i morgon,Australia =)))det kan bli trevligt =)))

hade värkligen inget vettigt att skriva just nu känner jag...

Så ha en bra dag everyhopa=)))



Kyssssssssssssssssssssssss

22.12

Då har man lekt frissa nu på kvällskvisten =))) snacka om att 80-talet är tillbaka =)))

Jaja menssan har pentat håret på frida och elin och i morgon är det min tur =))) kan juh inte va sämre jag heller..nää jag är inte rädd att bli gammal hahaha men lite lockit hår är juh alltid fint,(brukar juh kanske se ut som ett får i ett par veckor efter att mamma pentat mig..men men det får man väl stå ut med) Hoppas bara jag inte tappar håret som jag gjorde sisst *asg* det va juh inte sååå snyggt!!

Nu ska jag snart åka och hämta hjärtat som är och träffar en polare,dom skulle ha lite samkväm med bira och musik =)))) trevligt!!!

ha en fortsatt trevlig kväll!!!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: