Lördag!!

Sovit som en ängel i natt =)) klev upp vid tolv tiden..så skönt med helg kan jag säga =))
Nu har jag diskat och plockat undan lite här hemma...ska väl ta och knata ner i tvätt stugan om en liten stund =)
Tänkte helt enkelt städa garderoberna idag,kan juh va kul att veta vad man har för paltor hehe
Sen i kväll blir det melodifestivalen och lite rötjut och lite till tugg *mumma*

Brottarbosse ligger helt enkelt och sover middag..och det har juh inte hänt på år och dar..hoppas bara inte han börjar bli sjuk...man blir juh lite misstänksam när han inte följer sina rutiner!!
Hjärtat är och skjutsar sin lillebror till sura..men han kommer väl hem snart =))))

Kvällen igår va väldigt trevlig =)) hade grannarna här,satt och lyssna på musik,pratade och drack lite rött =)))
Sen dundra elins kille och hans kompis in vid elva klippet..dom hade tydligen inte hittat nån fest att gå på så då ville dom ha vårat sällskap =)))) så vi satt väl här och surrade halva natten....tyckte jag va duktig som orkade hålla dom blå öppna ända tills ett =) sen va det tack och god natt för mig.....men ungdommarna satt väl uppe till femklippet *asg* så nu sussar dom såå sött såå haha

Nää mot tvättstugan...sen in och köpa lite lördagsgodis

Kysssssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: