Lördag =)

Kvällen igår va rolig =) hann inte fortsätta på gårdagens inlägg...tiden bara rann iväg =)
Fick värkligen upp leva VÄRLDENS största duchmunstycke haha va som att dela duch med en sköldpadda *asg*
Va hemma redan vid elva klippet haha tanten orkade inte längre *asg* och fläsket skrek efter kebab *s*

I kväll ska vi träffa Onite med man..ska bli trevligt =)))
Lite svår startad är jag idag kan jag verkligen säga *pust* men skam den som ger sig *asg*

Kissekotten??? om en stund har gått fööör länge sedan *asg*

Fick världens finaste rosor idag av mitt hjärta *Tack Tack*

Storstädat har jag oxå gjort idag =))) skönt med ett rent och fint hem =))) dutig jag =)

Ha en trevlig lördag gott folk =)
(återkommer med bilder i från gårdagen eftersom jag är så jävla scnyyygggg så fastnade min nuna på ettpar bilder)

Hemma igen =) har haft en rolig kväll med mitt hjärta,lagom att dricka och trevligt sällskap =) kul att träffa Lina och Rafa..det va nog det roligaste på hela kvällen =)) vill gärna ha korten du tog på oss alla =))
Måste nog till lägga att det är tråkigt att man inte kan lita på det folk säger :((( trodde värkligen på det där..sorry hjärtat..men det löser sig =)) vi har varandra och familjen =))

nu är det natti natti =)) Puss puss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: