Snö Snö Snö=))))

Ojoj vad mycket snö det har kommit=)))) bilen va rena iglon i morse när jag skjutsade noah till dagis=) Han va sååå lycklig över att det kommit snö...*Ler*  mammas lill fiis=)

Idag ska jag och mamma ut och kika på gran...finns en viss längtan här hemma efter den kan jag säga...det är illa när lill fiisen sätter kulor på sig själv för att leka julgran hahah men det klart han kan ju få agera gran detta år..då jag inte vet vart vi ska få plats med nån gran=)
Får nog helt enkelt möblera om för att vi ska få plats......Men det är det värt=)

Nu har jag bara ett arbets pass kvar denna vecka=) Känner mig helt slut om jag ska vara ärlig=)

Nu ta och fixa sig lite sen halka i väg till mammsen=))))

Kyssssssssssss
1 Anonym skriven

Tror du på gud annika?

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: