Jaha då va det nära då....

Bara några dagar kvar till julafton=) och jag är ju som vanligt inte klar med julklapparna..men men man arbetar ju bäst under stress hahaha

Känner mig så himla trött idag..fyy vill bara sova!!!

Tvättar som en tok gör jag i alla fall...och en maskin är trasig nere i tvätt stugan*typiskt* så nu kommer det att ta dubbelt så lång tid:(

I dessa dagar ska hela kroppen vara fyld med jul stämmning..hmm men vart fan är den då?? har så mycket annat som fyller min kropp just nu....hjärnan går i hög varv..ska jag eller ska jag inte det är det som är frågan just nu....litar jag eller litar jag inte....tror jag eller tror jag inte....Hmm men i slut ändan visar det sig i alla fall....

Nu har lilla piss kalle åkt hem i alla fall så nu ska det även dammsugas och skuras golv:(((( älskar denna lilla vovve men sååå drygt att han inte är rumsren..man får jobb i flera dagar när han åkt!

Nu ska jag pigga upp mig själv genom att försöka få lite julstämning med ett litet glas glögg=) julens favvorit..det luktar underbart av glögg doften=)

Har nyss kastat in minstingen i duschen...sen är det mellan grabbens tur...så dom är rena och fina till dagis/fritids i morgon=))) säger bara prisa gud för den komunala barnomsorgen dessa tredagar innan jul *skrattar* hur skulle man annars hinna med alla klapp köp =)

Nä nu är det slut svammlat....mot tvättstuga och badrum=)

Kysssssssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: