Underbart Med Helg=)))

Det har varit några sega mornar och framför allt stressiga...men det klart kommar man inte ur sängen förens sju och killarna ska vara på dagis och skola kvart över sju..då blir det liiite stressigt hehehe men har inte kommit försent en enda morgon=) Men nu ska det bli skönt med helg kan jag säga=)
Idag kommer älsklingen oxå=)))) ohhh vad jag har längtat..går inte att beskriva med ord=)

Sitter här med mitt kaffe i ensamheten med datorn som sällskap*ler*  försöker vakna till liv för att sen hoppa in i duchen och dra iväg en sväng....har lite som jag ska fixa nu på förmiddagen innan mamma ska ha tillbax bilen=)
Måste in och handla...hmmm vad ska man laga för mat i kväll då???? denna ständiga fråga,har blitt så himla tråkig när det gäller att laga mat...fan tror fantasin har gått på semester*s*

Längtar i alla fall efter en mysig kväll med min man=)))

Kysssssss så länge;)

16.30
Halv tre plinga det på dörren...hmmm vilken överaskning det va min man=))) med tre röda rosor och vit choklad..hmm han skämmer bort mig;) ohhh han är bara för BÄST:) älskar dig=))

Nu har vi hämtat grabbarna på dagis för en stund sen,nicklas har åkt till casper och lekt=))
Och jag ska börja med maten...lax och potatis=)))
Sen vet jag inte vad som händer och sker under resten av kvällen=)))

Kyssssssssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: