Torsdag....

Har varit och sprungit på stan idag med...hmm det håller på att bli en shoppohollic av mig med *ler* hur ska detta sluta hahaha har kommit på att man faktiskt mår ganska bra av att inhandla lite nya saker=))) man kan juh säga att jag inte gjort det på ett x-antal år. Har kommit på att livet faktiskt är underbart helt fantastiskt och det va juh inte en dag för tidigt att komma på det*ler*

Somnade en stund när jag kom hem..hmm inte bra för nu mår jag inge vidare:( Vill att du kommer hit och kramar mig=) Usch och fyyy för att vara i från varandra när man inte vill det!!

ja kvällen då.....blir väl att sitta och fördriva tiden vid datorn,teven eller titta på allt folk från balkongen *asg*

Kyssssssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: