Onsdag=)))

Har helt enkelt inte hunnit skriva nått idag...men nu när det är nanna kudde läge kom jag på att jag va tvungen att uppdatera mina läsare *ler* inte för att det kanske är så intressant men det är juh ända min "lilla" dagbok=))

Sov som en sessa natten till idag=))) undrar varför *leeeer*  ;)))))
När klockan ringde i morse va jag så trött att jag inte ens kunde se vad klockan va på mobilen...då är man trött hehe
Men upp och i väg till dagis och skola med killarna=)) idag va det kort dag hämtade dom redan helv ett=) men innan dess så han jag ,mannen och sessan ut till Hälla och shoppade lite,det blev ny jacka,byxor,tröja och strumpor till Noah. Ny jympa påse,skolväska,pennor,och jympa skor till Nicklas.Och till Elin blev det colegie block,kalender och lös naglar. Så barnen är glada och nöjda i alla fall =))) nu är det bara lite stövlar och regnkläder till grabbarna som saknas...ja det är ingen billig tid på året direkt,men ett nödvändigt måste tyvärr :)
Va sen till skroten och köpte nytt tänningslås till den berömda bilen som står på parkeringen *asg*
Så när vi kom hem så satte min älskade fart och böt till det nya och vips så fick han till och med igång FLÄKTEN =)))))) haja den då...den har juh bara varit trasig i ett år typ=)))
Så nu ska vi bara ut till danne nån dag och hissa upp bilen och laga hydraliken=)))) sen är den färdig=)))

Har varit en super mysig dag=)))

Mot kvällningen va min älskade tvungen att hoppa in i bilen och fara till stor stan igen :(((( Tyvärr ett ont måste då han måste jobba i morgon.....men jag blir lika ledsen varje gång:(((( älskar dig!!!

Nu ska jag väl ta och hoppa ner under täcket.....

Kysssssssss



1 Anonym skriven

jag älskar dig min lilla vackra röda ros.Du får mig att må som alldrig för.Du gör mig lycklig.jag älskar dig.puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss.din kari

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: