Hemma i Dingtuna igen!!!

Ohhh helvete vad tungt det känns....så lycklig för att fått hem mina ögonstenar men fan inte lycklig över att va hemma i dingtuna igen:((( det suger rent ut sagt!!!
Min älskade skjutsade hem mig idag=))) vi han äta lite lunch på lingon och blåbär,sen en kaffe hos janna=) och en kaffe hos danne,medans vi skrev på lite papper och packade nicklas kläder=)
Grabbarna blev över lyckliga när vi kom till dagis=))) mina små hjärtan*ler*
Nu har kari åkt hem och det känns mindre bra kan jag säga:((((( får helt enkelt så himla ont i hjärtat*snyft*

Nu är det fullt ös här hemma på grabbarna och håll i hatten dom leker tillsammans och faktiskt pratar med varandra=)))) så underbart att höra!!!
Men nu är det snart dax att göra kväller för i morgon är det dagis=)))

Kyssssssssss

Lite bilder i från veckan=)))) måste helt enkelt ta och skaffa mig en mobil med kamera..hmmm blir juh bara bilder på mig annars...men men

ÄventyrsGolf på Värmdö=)

Bowling=)

Lördagsparty med Lise-Lotte=))

Och tuff som jag blitt så bjuder jag på ett kort på mig själv hahaha

Och klart ni ska få en hångelbild oxå ;)

Och en till ;)



Varsegoda.....=)))))

Kysssssssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: