God Morgon=)

Ojojoj vad jag är trött idag *gäsp* tänk att det ska va så svårt att få sova....la mig vid tolv och vaknade två hur pigg som hellst,va upp och tryckte i mig en macka(man brukar juh somna om bra då) somnade vid fyra igen och noah väckta mig sex urk....känns i hela kroppen att jag lider av sömnbrist:((( tänk vad man vänjer sig fort att ha någon att sova bredvid...sen när man ska sova själv så blir allt bara så fel:(((( och så fort jag somnar så drömmer jag hejdlöst...
Näää dax att göra nått åt detta....kan juh inte vara bra att må så här *ler* det tär juh helt enkelt på både kropp och psyke!!
Nu har jag nyss lämnat killarna på dagis och skola och jag sitter här med en kopp java och ska väl så småning om hoppa in i duschen och fixa mig lite,janna hämtar upp mig på förmiddagen och sen bär det av ner på stan och arbetsförmedlingen sen en lunch med henne och lilla Alex fisen=))) antar att det blir kina*ler*

Ha en bra dag...kysssssssss

09.15 Lycklig är jag nu....älsklingen kommer idag(skönt då kanske man kan sova i natt) haja den då...vi kan verkligen inte vara utan varandra...sååå skön kännsla=))))

Nu ska jag dansa in i duschen....tralla la la laaaaaaaa

18.20
Då va dagen på stan avklarad..japp hör och häpnad har skrvit in mig på arbetsförmedlingen,varit och ätit lunch på kina,träffat många man kände på stan gjorde vi oxå=)))
Mannen hämta upp mig hos janna vid ett tiden =))))))) *ler med hela ansiktet*

Nu har vi ätit och snart kan man lägga sig på soffan och bara mysa och kolla på film=)))

Byeeeeeeeeeee

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: