Mitt I Veckan!!

Då va det redan onsdag då =)
Gick och la mig strax efter kl tio i går..men inte är jag nå piggare för det inte :( trött som en jag vet inte vad...
Vad ska man hitta på idag då?? skulle behöva tvätta,men tvätt medlet är slut och jag har ingen större lust att ta bussen in till stan för att fixa det..
Måste erkänna att man blir lite begränsad av att inte ha bil :((( men men så kan det va..bara att gilla läget!!

Mot hinkvis med java så kanske man piggnar till =))

Pusss

P.s Vart faaan tog solen och värmen vägen??

13.30
Jaha då har man varit runt och handlat lite =)) pappsi hämtade mig vid tio,sen hem till mamma och dricka kaffe sen vidare till ÖB och sen Silvan som hade 40% på allt i hela butiken =))) kom nyss hem med en kasse fyld med champo,balsam och städ produkter och så en hylla i från silvan =))) ny känner jag mig nöjd*asg* ja jag vet jag är kvinna och mår bra av att shoppa =))))
På måndag blir det nog en sväng till Ullared=)))) hoppas hoppas jag kan få ihop lite stålars så jag kan åka med=)) det är som ett paradis att handla i ullared hahaha

Nu ska jag vila lite innan grabbsen ska hämtas i från dagis,hoppas på att min nack värk ska ge sig..hmm känner mig helt förlamad på hela vänstersidan ända ut i armen :( och alvedon det hjälpte juh inte mycket :(((

Skönt att solen kikat fram lite i alla fall=)))

Byeeeeeeee
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: