Jaha då satt...

man här efter några timmar med en öl i handen och en väääldigt tom mage *hahah* har varit på ica maxi och handlat lite :))) faan vad jag älskar den affären..man får juh lämna in sina huliganer när man handlar :)))) helt underbart :)
Ska snart gå in i badrummet och försöka göra mig vacker...jaja jag skrev försöka *s* måste erkänna att man både är och ser ut som en vandrande vålnad när man jobbar natt...och inte blir det bättre när man klev av sitt pass i morse...airbags under ögonen och vit som ett lakan hehe men vad gör det när man har en så oooootrolig charm som jag *skrattar* sen är man juh gammal oxå (har jag hört) och då får man se ut så här :)
Ska ner och äta lite kinamat så man inte förstör inredningen nånstans för att man är för full hehe
sen ska vi träffa upp -Hallå ja och hans tjej och sen fiiiispåsen och hans tjej *asg* kan bli en kulig kväll :)

Mot badrummet...rakhyveln och schäfrarna ;)

Kyssssssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: