Det va ettag sen...

Jag skrev något...har inte haft lust eller ork att skriva :( visst har det hänt Massor men inget man vill skriva ut här på internet. Säger bara i det lugnaste vattnet simmar dom Fulaste fiskarna.

Nu till nått helt annat...kan juh i alla fall berätta om helgen :)))

På fredagen hade Prinsen sin kusin här för att leka :) lilla Ebba hehe jag frågade dom om dom ville titta på film..jaa skrek prinsen och tittade mot Ebba och frågade henne om hon ville kolla på sex in the kitty *asg* kanske ingen barn film faaan  vad roligt det lät..han skulle verkligen impa på tjejen :)))
va ner på stan under dagen och köpte kläder :) sessan trodde nog att hon hamnat i himmelriket...hon fick köpa kläder och smink för två tusen :))) hon va väldigt nöjd i alla fall :))) grabbarna fick oxå en heldel kläder(och jag och hjärtat oxå)sen avslutade vi dagen med kina buffe *mumma*

Lördagen va det busborgen som gällde:))


Det är juh inte direkt gratis att besöka detta lekparadis men ack så kul för vildarna :)))
Efter det va det hem och laga en stoor middag *mumma* somnade sen på soffan vid tio både jag och hjärtat :)

Söndagen bar det iväg till kopparberg och svergies största marknad :)))


Ojojoj där skulle man kunna spendera en hel förmögenhet om man bara hade hehe
Men det blev 14par nya strumpor,torkat renkött,hjortronsylt,langos och massa karusell färder för ungarna :))
Va hemma vis sju klippet och grabbarna va bra utmattade :)))

Detta va våran helg...hur mysig som hellst....skönt att inte behöva tänka ,så man måste sysellsätta sig :)

Nu ska vi ner i källaren och tömma ett föråd...hmmm hur vi nu ska kunna få plats med allt i ett föråd.. jaja det lär visa sig....skönt att ha nått att pyssla med i alla fall så jag kan hålla tankarna borta.

Ha en bra dag...
1 Carro skriven

vad har hänt min vän?

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: