Skulle ha...

Jobbat i natt..men ångesten gjorde sig så fint påmind på eftermiddagen :(( hade juh peppat mig hela dagen men icke sa nicke..tydligen för tidigt att gå till jobbet :((( älskar juh mitt jobb.Men vad ska man göra...
Hoppas allt blir bra snart och stenen från mitt bröst ramlar bort.

Nyss tryckt lite kebab i från sippan...det gjorde gott för kropp och fläsk :)

Lill fiisen ska få va hemma i morgon..vill ha honom nära känner jag. det andra trollet sitter just nu på planet till spanien..saknar honom massor redan.

I morgon är det Haloween(vet faan inte hur det stavas) man behöver juh inte fundera på vad man ska klä ut sig till är juh född häxa ;) men ett måste är juh att handla hem ett ton godis hehe kan juh ringa på dörren *ler*
Kommer ihåg en stor fest vi höll för några år sedan hahaha faaan vad snygga vi va då :))

Detta är jag och min kära vänn Jenny :)


Nu är det soffan en stund...Kram

P.s Grattis Tant kickan på 36-årsdagen :)))) hipp hipp hurra för i dag är det din da...
sorry tanten man bara måste lägga ut ett kort på födelsedagsbarnet hahah


Krams på er alla))
1 "Tanten" skriven

OSAMS!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: