Nästan lite Jul kännsla :)

Fasiken vad det är mysigt när det snöar..jaja jag vet det kommer inte att ligga kvar.Men man får glädjas medans den gör det :)) skulle vilja sätta upp jusslingan på balkongen hehe men det kanske är liiite för tidigt *ler*
Får väl hålla mig några veckor till.
Lill fiisen fick vara ledig i från dagis idag (mys faktor +) så nu är det frukost lagning och tvättstugan :))
Känner mig fortfarande lite snurrig i huvudet och svetten bara sprutar när jag rör mig...men det går väl över underdagen hoppas jag,det är juh middag med "tanten" och hennes familj i kväll som står på chemat.Ska bli trevligt :))
Mot köket...och frulle.

Kysssssssss
1 Carro skriven

nejdå det är inte för tidigt för julpynt, inte om man frågar **** på jobbet för han satte upp sin elljusstake för flera veckor sen..hahaha=)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: