God Mööörning :)

hahaha läste kickans inlägg i från gårdagen,nog för att jag bor på landet men nej vi har ingen bi odling *asg* nog för att jag kan va arg som ett bi ibland..*ler* nej då vi ska sälja en BIL :)))
 Hur svårt kan det vara att få tag på ett par svarta gardiner med tomtar eller röda hjärtan på???? nån som vet vart man kan köpa sånna???? har juh liksom målat upp denna bild med gardinerna så nu gäller det att springa i affärer och leta *s*

Sovit aldeles för några timmar i natt oxå :((( svårt att somna i går kväll,hade juh sytt nya gardiner till v-rummet satt upp staken  och gjort mysigt,så man va juh lite uppe i varv :)

Jobbar helg denna helg då :(((( lite trist att jobba på helgen när barnen är lediga...men men så är det juh.
Inget jobb-ingen mat
inga armar-ingen kaka

*skrattar*

Ohhh på måndag ska jag på julbord på Hässlö Värdshus..ojojoj vad jag ska trycka mat(får man ta doggybag?) hehe
Så himla gott och mysigt med julbord...

Mot billiga nisse och affären och handla lite mat :) sen hem till slafen för en tupplur så man orkar med helgens nätter :)))

Ha en trevlih helg alla mina kära vänner :) Kysssssssss
1 Carro skriven

Då sitter vi i samma båt. Jobbar oxå natt heeela helgen=( Trist men vad gör man inte för PENGARNA!!

Fan va man kommer proppa i sig på julbordet. doggybagen borde man väl få ta med?haha

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: