GÄSP

Vaken efter fyra timmarssömn...ja om man är klumpig så är man...efter jag lämnat lillen på dagis i morse så upptäckte jag att jag hade bil nyckeln till jobbets bil i väskan..så det va bara att sätta sig i bilen och åka tillbaka till jobbet..hmm är juh inte runt hörnet direkt att åka till viksäng *pust* så jag somnade vid halv tio och klev upp nu vid halv tre...tur att jag är ledig i kväll så man får sova i natt :))
I kväll är det dax att sy julgardinerna och sätta upp stakarna..jaja jag vet att det är nåndag för tidigt..men jobbar juh hela helgen så det hinns juh inte med då.

Nu sitter jag och väntar på en biköpare :)))) håller tummarna så man tjänar lite extra kosing ;)

Ha en bra torsdag....kyssssssss
1 Kickan skriven

Biköpare!! ??

Egen odling eller? s



Sköt om er så måste vi höras nån dag... =))

Krams..

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: