Tjooo Hej på er Alla :)

Har haft en mysig måndag... varit och shoppat lite,vem blir inte glad av det hahah
Köpte fotbollsskor till prinsen Adidas sååå söta va dom *ler* till det blev det ett par benskydd och fotbollsstrumpor :))) han blev över lycklig :)

I morgon ska jag göra nått så att min sten och min stooora klump i magen försvinner..och jag kan bli glad igen :) Pust jobbigt är det...men kommer att bli lycklig när det är gjort. Pengar är inte allt..man måste må bra oxå.

Sitter här och nyss glott på tv...ska man gå och sova eller ska man gå till kylen och fläska på sina bilringar hahah

Har en dåre som ligger och spottar och fräser på soffan hmmmm han är inte riktigt rumsren min karl hahah ska nog döpa om honom till  KJELLE....hihi

Ses i möööra Kyssssssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: