Ny dag...

Mitt humör är inte på topp direkt...men men det blir väl bättre hoppas jag :)
Sjukskriven veckan ut....men om inte hostan gett sig på två månader så undrar jag hur den ska ge sig på en vecka..men men. Blir i alla fall hemma veckan ut!!!! i morgon ska killarna till dagis..fråga mig om det ska bli skönt..hahah dom har verkligen bråkat i fem dagar..och dom bråkar verkligen om ALLT.
Ska försöka jobba nästa vecka..sen ska jag försöka prata med nån där så jag kan berätta vad jag känner inför jobbet...känns tungt men ett måste innan jag blir galen.

I kväll börjar godingen på fotboll hahah han tror att när man börjat på fotboll behöver man inte gå på dagis...han tror minsann redan att han blitt profs *asg* ska bli kul att se i kväll :)))

Nu ska jag försöka göra nån form av nytta här hemma....innan M kommer hem :) Han ska minsann jobba i kväll,folk är sjuka på hans jobb....tror de flesta är sjuka...vi behöver lite SOL och VÄRME nu :)))
Stormen har i alla fall lagt sig lite...alltid något :)

Kysssssss på er!!!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: