Fredag kväll...

Party eller inte paty?!?! är bra sugen..men hjärtat jobbar till nio och börjar klockan ett i morgon..hmm men ett då hinner han vila lite i alla fall *asg*
Sitter här med en bira på pet flaska...den får mig att minnas vissa saker hahaha tyskland och full moon festival..kan inte annat än skratta. Vi gick verkligen 6 km för att köpa denna äckliga öl och sen 6 km tillbax till festivalen,alltså 1,2 mil *asg* Va bara tvungen att köpa den när vi va till tyskland för att få komma ihåg om den va äcklig eller inte..och den smakade som förut kan jag lova :))) Måste nästan ta kontakt med K för att ge en till henne oxå *ler*

Har varit lite hundpiga idag oxå..tror det va labradorer hahah fick aldrig reda på vad dom hette men en tik och en hane va det..tyckte det blev lite jobbigt att ropa hundarna till dom hela tiden så jag döpte dom snabbt..det fick bli Hilda och Bosse :))))) inte för att dom lyssnade på namnen men det känndes bättre att säga i alla fall :)))

I dag har jag stor handlat,varit på stan till f-kassan och växlat pengar till sessan som åker till åland på söndag.
Va bara tvungen att glo igenom rean på Hm när jag ändå gick förbi...det blidde tre nya linnen och ett par byxor hehe inte likt mig att choppa kläder..händer typ Aldrig. men men billigt va det och nöjd är jag :)))

i morgon kommer kanske hon med "lilla" magen hit och ska äta...blir nog fläskfile hennes favvo *ler*

Nu ska jag sätta på musik och förbereda lite mat(potatisgratäng och nått till) och fortsätta hinka öl :))) sen får vi ser hur det blir med utgång eller inte :)

Kyssssssssss på er ;)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: