Gäsp..

Bara att inse att man blitt kärring..har träningsverk i benen efter bär plockningen igår hahah
Känns som om jag blivit överkörd av ett tåg eller nått....
Sitter och väntar på att sessan ska vakna..ska till joberg och sola lite :)))))
Sen är det jobba i natt som gäller :))) vet bara inte när jag ska hinna sova innan jobbet...hmmm klurar kanske hinner med att göra det typ mellan 18-20..lite lite kanske men men bättre än inget :)

Tiden bara rusar i väg och snart är det augusti....ojoj sommaren är på väg i mot sitt slut. Jag hinner inte med :((
Måste ta tag i M:s lägenhet oxå..den ska vara tömd till den sissta och det är juh nästa vecka *pust*
har faaan inte plats med alla grejer i Ett källar föråd...jag har juh fyllt både mitt och hans med alla mina saker i från huset..vet inte hur vi ska lösa detta..måste nog sätta ut lite grejer på blocket. Nån som vill köpa en ny soffa?? bord?? hahahha

Känner att jag oxå måste sätta fart på mitt jobb sökeri...kan juh inte bara sitta hemma när M jobbar,det känns inte rättvist :( man klarar sig inte långt på att jobba en natt i veckan *pust* och det där soc och ama det känns juh inte lockande direkt...näää nån bidragssnyltandelatmask vill jag inte bli igen *ler*

Nog om allt....mot snabeldraken innan sessan vaknar...Kyssssssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: