Fredag och Helg Igen :)

Ja i dag är man juh inte såå himla pigg hehe gick bra att jobba natten men mindre bra att sova på dan.. men men
Har varit hos mamma och fikat och sen till ica maxi och handlat..hade med mig sessan och minstingen :)
Fatta paniken *asg* hade då en såndära vagn med bil frampå..och rätt som det va när jag och sessan kolla fram så va han BORTA,sprang runt hela jävla ica maxi och ropande men ingen noah nånstans...sessan hittade honom till slut *s* han satt på en sån där träningscyckel *skrattar* han såg ut att trivas i alla fall och sket blanka faaan i vart vi va :)
Sen när vi kom hem så åkte sessan till kompisarna och lillen somnade efter en avsvalkning i badrummet och halva kroppen insmord i tandkräm(bror min sa att det va avsvalkande om man bränt sig) det funkade i alla fall!!!
Han hade bränt sig rejält under dagen på dagis....fattar inte att dom kan låta dom va under gassande solsken Hela dan utan solskydd*skakar på huvudet) just nu ligger den stackars lilla killen i soffan med sol frossa och en liten kropp som inte längre är vit utan RÖD.Han kan knapt röra sig för då gör det så ont så krokodilis tårarna rinner,stackarn *kramar om*
Nu sitter jag här framför datorn med ett glas rött och är propp mätt efter en middag som jag kan lova att jag gjorde med Kärlek till mitt hjärta när han kom hem efter jobbet :)))) det blev fläskfile,pomes, kantarellsås med chili,grönsaksblandnng stekt i honung *mumma* kan jag säga att det va...till efterätt blev det jordgubbar,blåbär,glass,grädde och choklad flarn ;)
Ja nu väntar bara sängen kan jag lova och det ska bli underbart skönt :))))

Ha en fortsatt trevlig kväll :))) Kysssssssssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: