Gott Nytt År =))



Gott Nytt år på er alla =)

I kväll bär det av till H-by på fest med kidzen..min moster fyller hela 50 år idag =))) så det vankas fest =))
Hjärtat kommer och hämtar kidzen efter han slutat jobba vid nio och jag åker hem vid elva så vi hinner smälla smällare med alla barn till tolv =)))
Ser fram emot ett nytt år med nya utmaningar =)))

Ha en trevlig dag..........och kväll =)

Kyssssssssssssss

14.48..
Hmm det är nog bara jag som kan komma på nått så ur dumt haha gå och sola solarium när man inte gjort det på massor utav månader..och med solförstärkare på i 30 min..bra Annika..
Så nu ser man ut som en riktig julgris *asg*
Men men passar väl in nu i juletider *asg*
Känns som om vi bara går här hemma och väntar och väntar...vill åka på fest NU...fast pappsi kommer inte förens vid kvart i sex =))) Lite jobbigt när man går och väntar...killarna är otåliga kan man juh säga..Kanske ska ta och förbereda lite kläder =)))) raka bort pudlarna och göra sig snygg =))))
Hade ett litet kort besök här tidigare.kul att se dig =)))

Mot garderob och badrum...

Pusssissssssss
1 Vikhus trollet skriven

Gott nytt år!! Och gratta gubben till körkortet.

3 Janna skriven

Tack,, massor för allt det "gotta"

kramisar

2 Annika. skriven

det ska jag göra =)))

Gott Nytt År på er oxå.

Kram

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: