Dan Före Afton =)

Vaknade vid nio i morrse av att mobilen pep av bara attan...sms i från bemanningstjänst...lyckades i alla fall få ihop ca 40 timmar =))) snabb att svara va jag i alla fall =))) hoppas jag får flera tider bara..så man klarar sig =)
Sen vaknade hjärtat vid halv tio...och kastade i sig frulle sen va det dag att åka bil *asg* så nu har vi fixat nyårs smällarna =)
Sen hem oxå fixade mat och nu tog han med bluskillen på en åktur *skrattar* frågade vart han skulle och svaret blev-dit hjulena rullar =))) Lycklig för hanns skull och jag själv tycker det är sååååå skönt =)))

Nu ska jag och lill fiisen tvätta och städa...har en liten down dag idag tyvärr :(((( känner mig lite ledssen och utanför...men men så kan det va!!!

Kyssssssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: