Jobba i natt då :)

Hann inte bli klar i tvättstugan i går..pust.Fick fortsätta tvätta i morse oxå.
Gjorde slingorna igår oxå hahahaha säger jag bara. inte bra att låta dottern göra sånt *asg* blev typ blonderat med lite inslag av gult och en del mörka fläckar...tappade halva barret när det va klart :/ men men det växer väl ut. Men jag lär nog börja sola igen för jag blev väääldigt blek i ansiktet *asg*

I natt är det jobbar dax igen :))) faktiskt ganska roligt!! gillar mitt nya jobb :)))

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag..hmm hjärtat ligger och sover så man kan juh inte riktigt stöka omkring här hemma,man är juh rädd att väcka honom.
Tror det blir en liten tur till mamma..hmm kanske skulle slå till och knata in till frissan och få håret klippt oxå :)

Vill juh så gärna hälsa på den lille Alex oxå :))) ska nog försöka klämma in det oxå i dag :))) Passa på att fara runt innan man ska hämta killarna klockan tre...sen efter det är det bara hem laga mat och sen försöka vila lite innan jobbet :))))

Ha ne bra dag....Kysssssssssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: