Den vandrande vålnade...

Känner mig trött och sliten (trots min ringa ålder hehehe) har nog inte riktigt kommit in i mitt nya natt arbete...
Huvudet dunkar,svetten sprutar,snurrig i huvudet,skakig..mm.mm kanske så här det känns att komma i övergångs åldern!!! inte så kul i alla fall...

Igår va jag och tittade på världens sötaste lille Alex :)))) han va sååå liiiten,så liten har aldrig mina killar varit.
Synd att jag inte kunde stanna längre men men det blir flera gånger kan jag lova ;)))) hjärtat mitt blev lite avundsjuk att inte han kunde följa med..så vi får hälsa på nästa vecka oxå,så han kan följa med :))))
Lite rädd att ta med honom och titta bäbis..hmmm han som vill att vi skaffar en liten kotte till *asg*

Det nya dagiset grabbsen börjat på är helt suveränt :))) vilken underbar personal :))) lill fiiiisen kommer nog att få den hjälp han behöver tror jag..hoppas på det i alla fall.det gå jätte bra för prinsen där :))) lite sämre för lillen men det kommer nog gå bättre när dom lär känna varandra :))))

nu har jag lagat mat (ungspannkaka) och sen har jag dammat och dammsugit :))))
I morgon är det fredag och då vill man juh inte städa :)))) ledig denna helg :)))) sååå underbart :)

Längtar till på lördag när man får gå ut och svänga sina lurviga :))))

Mot soffan en stund innan det är dax att fara till jobbet igen :)))

Kyssssssssssss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: