Bläää :(

Denna dag har verkligen varit trist...sovit typ den mesta delen.
Nu tvättar jag i tvättstugan och håller på med städning inne..kan det bli roligare!!!
Denna här kräftskivan jag planerat på att ha..tror helt enkelt att jag skippar den..inte på humör att bjuda folk :(
Blir nog bara familjen som kommer mummsa kräftor :) sen ska juh självklart jag och hjärtat ut och svänga våra lurviga ;)
I morgon är det jobba igen men bara två nätter :)))sen är jag ledig i helgen--skönt va juh ettag sen man va ledig en hel helg :)) bäst att passa på att göra nått skoj, för helgen efter det jobbar jag igen :)
Hjärtat jobbar natt i natt :(

mot städning,tvättstuga,slingning av barret och solarium :)

kyssssssssssssss
1 Emma skriven

varför ska du skippa festen för :(

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: